سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیش تولید سریال 40 قسمتی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه مدتی است آغاز شده است و نخستین لوکیشن های این سریال در آذربایجان شرقی خواهد بود.
امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 365
روزنامه بانی فیلم: بازیگران اصلی سریال بزودی معرفی می شوند.

 پیش تولید سریال 40 قسمتی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه مدتی است آغاز شده است و نخستین لوکیشن های این سریال در آذربایجان شرقی خواهد بود.
 
انتخاب بازیگران بومی و آذری زبان برای «آنام»

جواد افشار که این روزها در تبریز به سر می برد، در گفت و گو با ما عنوان کرد: برای انتخاب لوکیشن ها و نظارت بر ساخت دکور فاز اول سریال مدتی است در تبریز حضور دارم. گروه در حال ساخت دکور چند خانه روستایی و خانه خان بزرگ خاندان روستا (براساس قصه) در روستای کلیبر هستند. وی افزود: همچنین در حال انتخاب بازیگرهای بومی از استان های آذربایجان شرقی و غربی هستیم تا در کنار بازیگران نام آشنا و چهره های عرصه بازیگری حضور داشته باشند. وی همچنین متذکر شد: در این مدت مسوولان این منطقه اعم از فرماندار و معاون بخشدار و دهیار شهرستان کلیبر با حضور در لوکیشن های این مجموعه از روند کار مطلع شدند.

افشار همچنین با بیان اینکه در حال مذاکره با بازیگران سرشناس برای حضور در سریال «آنام» هستیم، گفت: به زودی حضور چند بازیگر اصلی از چهره های نام آشنا در سریال قطعی خواهد شد. ضمن اینکه از بازیگران آذری زبان و بومی نیز دعوت به همکاری خواهیم کرد. چون من شناخت نسبی از بازیگران این منطقه دارم و در کنار آنها از بازیگران نوظهور و تئاتری هم استفاده کنیم. از این رو راه برای بازیگران نوظهور هم باز است تا در کنار هنرمندان حرفه ای کسب تجربه کنند. گرچه هنوز هیچ بازیگری انتخاب نشده است و به تازگی وارد پیش تولید شده ایم. وی همچنین ادامه داد: ما در سریال «کیمیا» هم تجربه ای بدین شکل داشتیم که در کنار بازیگران حرفه ای از هنرمندان توانمند خوزستان دعوت به همکاری کردیم و جواب خوبی هم گرفتیم.

افشار درباره آغاز تصویربرداری این سریال هم عنوان کرد: قرار بود که در اسفند ماه کار تصویربرداری را آغاز کنیم که به دلیل پروداکشن سنگین و ساخت دکورهای سریال، شروع کار به تعویق افتاده و احتمالا سال آینده تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.

افشار درباره فیلمنامه «آنام» و ویژگی های آن بیان کرد: نویسنده این فیلمنامه امیرعباس پیام است که مدت زیادی مطالعه و تحقیق داشته و قصه جذاب و خوبی به نگارش درآورده است و طی چند ماهی که در کنار هم هستیم روی موارد زیادی در خصوص کم و کیف کار صحبت کردیم. وی بیان کرد: بازنویسی ها در این کار توسط خود نویسنده انجام می گیرد و اینقدر تلاش وی در مراحل بازنویسی زیاد است که کار را به چند بارنویسی رسانده است.



      
شبکه فاکس نیوز به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد ایران طی روزهای گذشته دو موشک بالستیک کوتاه‌برد پرتاب کرده است.
امتیاز خبر: 72 از 100 تعداد رای دهندگان 3356
خبرگزاری ایسنا: شبکه فاکس نیوز به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد ایران طی روزهای گذشته دو موشک بالستیک کوتاه‌برد پرتاب کرده است.

مقامات آمریکایی در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز ادعاکردند: ایران روز شنبه از یک پایگاه در جنوب شرق این کشور یک موشک بالستیک پرتاب کرده که به هدف نخورده است اما دومین موشک خود را روز یکشنبه شلیک کرده و موفقیت آمیز بوده است.

بنابر ادعای مقامات آمریکایی، هدف هر دوی این پرتاب ها در دریای عمان بوده و شلیک دوم که موفقیت آمیز هم بوده است توانسته یک قایق شناور را نابود کند.

بنا به گزارش فاکس نیوز، دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درماه فوریه اعلام کرد که به ایران به دلیل آزمایش ها موشکی بالستیک هشدار خواهد داد و به علاوه تحریم هایی را علیه 13 شخص و 12 شرکت به بهانه حمایت از برنامه موشکی ایران اعمال کرد.

به گزارش ایسنا، این درحالی است که مقامات ایران همواره در پاسخ به انتقادات و ادعاها در خصوص برنامه موشکی کشورمان تاکید می‌کنند که توسعه توان موشکی تنها برای افزایش ظرفیت دفاعی ایران و بر مبنای اصول بین المللی  است. ایران همچنین تاکید دارد که هرگز آغازگر جنگی نبوده و تنها برای محافظت از خود در برابر تهدیدات ، برنامه موشکی اش را توسعه می دهد.



      
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تعدادی از متهمان مالی صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شدند و برخی هم تعهد دادند که در صورت آزادی از زندان مبالغ تخلف شده را به خزانه بازمی‌گردانند.
امتیاز خبر: 36 از 100 تعداد رای دهندگان 1461
خبرگزاری فارس: جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: در این رابطه برخی افراد متهمان بازداشت شدند که تعدادی از آنها تعهد دادند که در صورت آزاد شدن‌شان از زندان مبالغ تخلفی را بازمی‌گردانیم؛ البته ممکن است مبالغی از تخلف صورت گرفته بازگشت داده شده باشد.

وی افزود: برخی هم تعهد کتبی دادند که به زودی این وجوه برداشت شده را به خزانه بازگردانند. البته برخی هم که بازداشت شدند مدام در حال آزاد شدن هستند که البته با قید وثیقه آزاد و مجدد بازداشت می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در این پرونده برخی در تلاش هستند که خود را با هزار و یک تلاش نجات دهند.

کوچکی‌نژاد در خاتمه گفت که ما همواره پیگیر این پرونده هستیم تا موارد تخلف شده به خزانه برگشت داده شود.



      
نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در خصوص مبالغ اخذ شده از تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی اعلام کند که 150 میلیارد تومان پول کجا می‌رود؟ در سازمان زیباسازی قراردادهای نجومی با هفت یا هشت نفر افراد خاص در پوشش 30 تا 40 شرکت بسته شده است. آیا باید اسامی خاص را افشا کنیم.
امتیاز خبر: 36 از 100 تعداد رای دهندگان 1342
خبرگزاری ایلنا: عضو شورای شهر تهران گفت: در سازمان زیباسازی قراردادهای نجومی با هفت یا هشت نفر افراد خاص در پوشش 30 تا 40 شرکت بسته شده است.

 محمدمهدی تندگویان در سیصدو سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید امروز یکی از مفاسد بزرگ شهری را افشا کنیم، گفت: از سال 92 تاکنون 25 بار در خصوص مبالغ اخذ شده از تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران مکاتبه کرده‌ایم و دو بار نیز به شخص شهردار تذکر داده‌ایم که تاکنون یا پاسخ نگرفته‌ایم و یا پاسخ‌ها قانع‌کننده نبوده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اهمیت کیفیت محتوای تابلوهای تبلیغاتی ادامه داد: تاکنون به بحث محتوایی تابلوها ورود نکرده‌ام زیرا نظارت بر آن برعهده کمیسیون فرهنگی شورای شهر است اما در خصوص درآمدهای ناشی از این تابلوها 26 بار مکاتبه کرده و هفت بار پاسخ گرفته‌ام که هیچ یک قانع‌کننده نبوده است.

تندگویان گفت: براساس پیگیری‌هایی که انجام دادم، قرار است؛ سامانه دسترسی به اطلاعات فروش تابلوها، ارقام مرتبط با آنها، مدت‌زمان حضور تابلوها در شهر و جایگاه‌های آنها طراحی شود و دسترسی اعضای شورا به این اطلاعات ایجاد شود.

وی اظهار کرد: بالاخره این سامانه طراحی شد، اما پنج ماه است که درخواست کرده‌ام که برای دسترسی به این اطلاعات گذر واژه‌ای در اختیار اعضای شورا قرار بگیرد تا درآمد واقعی تابلوها را بدانیم، اما پاسخ سازمان زیباسازی در این خصوص بسیار گستاخانه و بی‌احترامی به اعضای شورای شهر بوده است چرا که اینطور عنوان کردند، ایجاد دسترسی به اطلاعات مالی و آماری به تمامی اعضای شورای شهر به لحاظ امنیت شبکه موثر نیست.

وی با بیان اینکه باشگاه انقلاب از محل قراردادهای تبلیغاتی 30 میلیارد تومان و نمایشگاه بین‌المللی از همین محل 50 میلیارد تومان درآمد دارد، گفت: سازمان زیباسازی اعلام کرده که از محل تابلوهای تبلیغاتی 150 میلیارد تومان درآمد دارد که تاکنون تنها 30 میلیارد تومان آن را واریز کرده است.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی تصریح کرد: چطور ممکن است که سازمان زیباسازی با این تعداد تابلوی تبلیغاتی در شهر تنها 150 میلیارد تومان درآمد داشته باشد. این در حالی است که در سازمان زیباسازی قراردادهای نجومی با هفت یا هشت نفر افراد خاص در پوشش 30 تا 40 شرکت بسته شده است.

تندگویان با طرح این سوال که درآمد تابلوهای تبلیغاتی تهران چه میزان است و به کجا می‌رود گفت: در موضوع املاک نجومی هشدار دادیم اما توجه نشد. حال اگر این موضوع افشا شود می‌گویند سیاسی‌کاری شده است. من به عنوان عضو شورای شهر نمی‌توانم درآمدهای پایدار شهرم را بدانم. در قراردادهای سازمان زیباسازی اسامی خاص هم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید دسترسی به این سامانه برای تمامی اعضای شورای شهر ایجاد شود و این مدیرعامل گستاخ تغییر کند بیان کرد: تا کی باید به این روند ادامه دهیم. ما میزان درآمدهای شهرداری را در هیچ بخشی نمی‌دانیم و وقتی اعضای شورا میزان دارایی را ندانند بذل و بخشش صورت می گیرد، وقتی هم می‌خواهیم شفاف‌سازی شود پاسخ ما را این چنین می دهند.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی تصریح کرد: در این بین اشخاص خاص دارند بهره مند می‌شوند و ضروری است هرچه سریع‌تر دسترسی اعضای شورا ایجاد شود و سازمان زیباسازی اعلام کند که 150 میلیارد تومان پول کجا می‌رود؟ آیا باید اسامی خاص را افشا کنیم.



      
وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به نامه احمدی‌نژاد مبنی بر خالی نبودن خزانه گفت: قرار نیست هر کسی هر چیزی گفت جواب دهیم.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 11735
خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد در حاشیه شصت و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در پاسخ به این سؤال که رئیس جمهور سابق در نامه‌ای نسبت به آنچه دولت مبنی بر خالی بودن خزانه عنوان کرده بود واکنش نشان داده است، گفت:‌ قرار نیست هر کسی هر چیزی می‌گوید پاسخ دهیم؛ می‌خواهیم سرمان را زیر انداخته و کارمان را انجام دهیم.

وزیر اقتصاد در پاسخ به این سؤال که چرا براساس گفته‌ها آمار خزانه کل کشور فقط دست چهار یا پنج نفر است و این موضوع برای عموم جامعه روشن نیست، تصریح کرد: همه می‌دانند و گزارش‌های آن برای مسئولان کشور به صورت منظم و هفتگی ارائه می‌شود و هفتگی حداقل 30 تا 40 نامه در این رابطه را امضا می‌کنم.

طیب‌نیا در پاسخ به این سؤال که چرا آمار خزانه برای افکار عمومی شفاف نیست، تأکید کرد: این آمار شفاف است.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق در واکنش به ادعای دولت اوایل شروع به کار خود نسبت به خالی بودن خزانه گفته بود خزانه بیش از هزار میلیارد تومان هنگام تغییر دولت اعتبار داشته است.



      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >