سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفیر سوئد در آنکارا برای ارائه توضیحات درباره توئیت اخیر وزیر خارجه این کشور مبنی بر قانونی شدن روابط جنسی با افراد زیر 15 سال در ترکیه احضار شد.
خبرگزاری ایسنا: سفیر سوئد در آنکارا برای ارائه توضیحات درباره توئیت اخیر وزیر خارجه این کشور مبنی بر قانونی شدن روابط جنسی با افراد زیر 15 سال در ترکیه احضار شد.

چند روز قبل مارگوت والستروم، وزیر خارجه سوئد در توئیتی، از تصمیم ترکیه مبنی بر حذف مجازات روابط جنسی با افراد زیر 15 سال انتقاد کرده و گفته بود که این قانون اجازه روابط جنسی با افراد زیر 15 سال را می‌دهد و باید لغو شود.

پس از انتشار این توئیت، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه با احضار سفیر سوئد در آنکارا، اعلام کرد: این رسوایی است که یک وزیر خارجه بر اساس اخبار اشتباه و شایعات توئیتی را منتشر کند.

وی ادامه داد : وزیرخارجه یک کشور نباید دروغ بگوید.

دادگاه قانون اساسی ترکیه در ماه ژوئیه با اصلاح قانون مربوط به "سوء‌استفاده جنسی"، اعلام جرم علیه هر گونه روابط جنسی افراد زیر 15 سال را لغو کرد.

چاووش اوغلو افزود: دولت ترکیه برای مبارزه با جرایم مربوط به " سوء استفاده جنسی" تلاش می‌کند و در حال حاضر وزارت دادگستری ترکیه در این باره کار می‌کند.



      
ظاهری زیبا و شکیل، فضای داخلی مانند یک شاسی‌بلند و موتور قدرتمند و کارا از مزیت‌های این خودرو هستند، اما در یک کلام باید برای مینی‌ون بودن این خودرو خوب حسرت خورد.
وب سایت عصر خودرو: ظاهری زیبا و شکیل، فضای داخلی مانند یک شاسی‌بلند و موتور قدرتمند و کارا از مزیت‌های این خودرو هستند، اما در یک کلام باید برای مینی‌ون بودن این خودرو خوب حسرت خورد.

 لوکس خانوادگی، کیا سدونا 2016

احساس بدی نخواهید داشت اگر چشمانتان را برق چراغ‌های جواهرمانند HID و رینگ‌های کرومی 19 اینچی بگیرد. از طرفی خیره شدن به یک یاقوت کبود با درهای قاب شده کرومی به عنوان یک وسیله نقلیه عجیب نیست. هنگامی که چراغ‌های LED روی قسمت انتهایی بدنه، در مقابل شما به نشانه ترمز قرمز می‌شوند، به خود می‌گویید، "این مینی‌ون چه خودرویی است"؟

این مینی‌ون با شکل و شمایل ویژه با قوس و پیچ‌های متناسب طراحی شده و به معرفی زنجیره‌ای برای ورود به بازار نیاز دارد.

 لوکس خانوادگی، کیا سدونا 2016

کیا نام این مینی‌ون زیبا حمل و نقل خود را "سدونا" گذاشته است.زیر در موتور این خودرو یک موتور 3.3 لیتری V6 با بازده 276 اسب بخار و گشتاور 336 نیوتن‌متر واقع شده است.
طراحی خارجی این خودرو احتمالا نظر  را بیش از مدل "اودیسه" هوندا یا"سینه‌نا" تویوتا جلب خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد این خودرو نسبت به دو مدل دیگر کوچکتر و ساده‌تر است. به نظر می‌رسد مینی‌ون‌های دیگر کمی بالاتر از محل اتصال چرخ‌ها روی شاسی سوار می‌شوند، اما سدونا فاصله کمتری با خودرو دارد که ظاهرش را بیشتر به خودروهای اسپورت شبیه کرده است.

SXL I این مدل کیا به چراغ‌های جلوی HID، مه‌شکن‌های قوی و لامپ‌های LED در عقب مجهز شده‌اند که در نور شب عملکرد بسیار قوی‌ای را از خود نشان می‌دهند. کروم در تریم خودرو نمود ویژه‌ای داشته و چرخ‌های 19 اینچی ظاهر آن را تغییر داده‌اند. البته این چرخ‌ها در زمان نیاز به تغییر زیان مالی زیادی را به صاحب آن وارد می‌کنند.

در فضای داخلی، سرنشینان و کاربران ردیف جلو با یک کنسول SUVهای کیا محاصره شده‌اند. این بخش یک کنسول مناسب با قابلیت لغزش است که می‌تواند جای مناسبی برای بطری آب، کیف پول، آیپد یا لپتاپ شما فراهم کند. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی وجود دارد.

 لوکس خانوادگی، کیا سدونا 2016

فرمان براق و صیقلی است. پنل تجهیزات راننده نیز شامل یک صفحه LCD رنگی می‌شود. سرنشینان ردیف دوم نیز فضای زیادی در قسمت پا داشته و در صورت تمایل می‌توانند زیرپایی‌های خود را برای استراحت و حالات راحت‌تر تنظیم کنند. برای استفاده کودکان، صندلی‌ها می‌توانند با فاصله گرفتن از هم به درها نزدیک شوند.

در ردیف سوم نیز با فضای بزرگ برای سرنشینان روبه‌رو هستیم که در صورت نیاز تا شده و به فضای محفظه بار می‌افزایند. درهای پشت و دریچه عقب قابلیت کنترل از راه دور را دارند.

ظرفیت حمل وسایل در سدونا 4021 لیتر است که اندکی نسبت به تویوتا سیه‌نا با گنجایش 4248 لیتر و هوندا ادیسه با گنجایش 4219 لیتر کمتر است. مجموع فضای تدارک‌ دیده شده برای مسافران در سدونا به 4474 لیتر می‌رسد. این در حالی است که این فضا در سیه‌نا 4417 و در ادیسه، 4814 لیتر است.

با وجود مشکلات کمی که در حیطه ورود و خروج به فضاهای تنگ و باریک برای این خودرو به عنوان یک مینی‌ون ایجاد می‌شود، رانندگی با آن در حد رانندگی با یک شاسی بلند لذت بخش است. سدونا لیمیتد نسبت به یک ون، شتاب بسیار خوبی دارد و در مدت 7.4 ثانیه به سرعت96.6 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ظاهری زیبا و شکیل، فضای داخلی مانند یک شاسی‌بلند و موتور قدرتمند و کارا از مزیت‌های این خودرو هستند، اما در یک کلام باید برای مینی‌ون بودن این خودرو خوب حسرت خورد.



      
استاندار کرمانشاه اعلام کرد: یک تیم انتحاری وابسته به گروهک تکفیری داعش که برای انجام عملیات در نقاط مختلف و شهرهای مرکزی کشور وارد مرزها شده بود، طی دیروز و امروز(دوشنبه و سه شنبه) در یکی از محلات شهر کرمانشاه و یک شهر دیگر استان منهدم شد.
خبرگزاری ایرنا: استاندار کرمانشاه اعلام کرد: یک تیم انتحاری وابسته به گروهک تکفیری داعش که برای انجام عملیات در نقاط مختلف و شهرهای مرکزی کشور وارد مرزها شده بود، طی دیروز و امروز(دوشنبه و سه شنبه) در یکی از محلات شهر کرمانشاه و یک شهر دیگر استان منهدم شد.

اسدالله رازانی افزود: در این درگیری سه نفر از اعضای این تیم تروریستی که یک خانه تیمی در شهر کرمانشاه را در اختیار گرفته بودند، صبح امروز (سه شنبه) طی یک عملیات کشته شدند.

وی اظهار کرد: از این خانه تیمی انواع سلاح های نظامی و انفجاری مانند جلیقه و کمربندهای انتحاری، نارنجک و انواع سلاح خودکار و کمری کشف شده است.

وی گفت: صدای شلیک تیر که شب گذشته در یکی از محلات شهر کرمانشاه شنیده شد، در نتیجه این عملیات ضدتروریستی بوده است.

* هلاکت عنصر موثر گروه تکفیری داعش


به گفته رازانی در درگیری دیگری که دوشنبه شب در یکی از شهرهای غربی استان بین نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان با بخش دوم همین تیم ترویستی رخ داد، یکی از عناصر موثر گروه تکفیری داعش به هلاکت رسید و تعدادی هم دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: موفقیت بزرگ نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و بسیج و همکاری موثر قضات دستگاه قضایی باعث شد تا این گروه در رسیدن به اهداف شوم خود که قتل و کشتار مردم بیگناه بود، ناکام شود.

استاندار کرمانشاه به دلیل این عملیات موفقیت آمیز که ظرف 48 ساعت گذشته در استان کرمانشاه انجام شد، از نیروهای انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیج و دستگاه قضایی استان تقدیر و تشکر کرد.



      

آغاز ثبت نام نوبت چهارم پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی شعبه دبی دانشگاه پیام نور



ثبت نام نوبت چهارم پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور – شعبه دبی برای سال تحصیلی 95-96 از 27 مردادماه آغاز شده و تا 10 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی، متقاضیان ثبت نام می توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنما از طریق لینک زیر، با مراجعه به نشانی اینترنتی www.intphd.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 23322559 و 22442041-021 تماس حاصل نمایند.


دفترچه راهنمای دوره دکتری تخصصی مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور – شعبه دبی



      

آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از 23 مردادماه


محمد محسن صدر با اشاره به آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از 23 مردادماه گفت: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، علاوه بر داوطلبانی که درکنکور سراسری ، مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی شده اند و متقاضی شرکت در رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی هستند، کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام نموده ولی در جلسه آزمون غایب بوده اند و همچنین متقاضیانی که در آزمون مذکور ثبت نام ننموده اند، نیز می توانند در رشته های تحصیلی آزمون سراسری 95 که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت خواهد گرفت، انتخاب رشته نمایند.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور ضمن تبریک به پذیرفته شدگان کنکور 95 افزود: انتخاب رشته بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، منحصرا به صورت اینترنتی و از روز شنبه 23 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا 28 مردادماه ادامه دارد.
وی یادآور شد: اطلاعات تکمیلی درخصوص رشته های بدون آزمون از تاریخ 21 مردادماه در سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
   





 
 
امتیاز دهی
 
 



      
   1   2   3   4   5   >>   >