سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشخصات فنی پژو 3008 /تصاویر
کد مطلب : 126792
گروه اقتصادی: در مراسم گشایش هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در ژنو، پژو 3008 به عنوان بهترین خودروی اروپایی سال 2017 میلادی شناخته شد.
گفته مدیر اجرایی گروه پژو، این شرکت تنها در پنج ماه گذشته 125 هزار سفارش برای پژو 3008 دریافت کرده است.این دومین خبر خوب برای گروه خودروسازی «پژو سیتروئن» پس از انتشار خبر خرید شرکتهای «اوپل و واکسهال» از شرکتهای وابسته به جنرال موتورز آمریکا به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون یورو بود.

به این ترتیب کنترل فعالیتهای خودروسازی اوپل در اروپا و همچنین چهل هزار کارمند آن، در اختیار گروه خودروسازی «پی اس آ» فرانسه قرار گرفت. پژو 3008 یک خودرو از نوع کامپکت اس‌یووی  است که توسط شرکت خودروسازی فرانسوی پژو در ماه می سال 2008 پرده برداری شد. این خودرو برای نخستین بار در شهر دوبروونیک کشور کرواتی به نمایش عموم درآمد و تولید آن در آوریل 2009 آغاز شد. نسل اول این خودرو از سال 2009 تا 2016 در فرانسه و چین با مشخصات و ظاهر یکسان تولید شد.پژو درحالی از نسل دوم آن در سال 2016 رونمایی کرد که تغییرات اعمال شده بر روی این خودرو در بازار چین بسیار متفاوت از بازارهای جهانی بود. آنچه در بازار چین به عنوان پژو 3008 نسل دوم معرفی شد، تنها یک فیس لیفت بر روی نمای جلوی خودرو به همراه تغییراتی اندک در موتورها و تکنولوژی های این خودرو بود. در مقابل، در اروپا یک خودروی کاملا متفاوت از نظر کلاس بدنه، سایز، کارایی، چهره، تکنولوژی و امکانات به عنوان پژو 3008 نسل دوم معرفی شد. با فاصله ی زمانی بسیار اندک، همین خودرو در بازار چین با عنوان پژو 4008 جدید معرفی و تولید شد. پژو 3008 جدید از ژانویه 2017 وارد بازارهای هدف شده است.  این نسل جدید 3008 دچار تحول جدی شده است.
 
مشخصات فنی پژو 3008 + (تصاویر)
 

پژو 3008 قطعاً ظاهر متفاوتی دارد. سرطراح پژو Gilles Vidal با تراش دادن خودروی جدید کار را شروع کرده و داخل کابین هم سعی شده تا شاهد طرحی با استفاده‌ی آسان و شیک باشیم.این خودرو معرفی کننده‌ی نسل دوم داشبورد i-Cockpit پژو نیز هست. 3008 از غربیلک فرمان کوچک و آشنایی استفاده می‌کند. نشان‌دهنده‌ها درست در دید راننده قرار دارند و همین امر باعث شده تا ایمنی خودرو نسبت به 308 بهبود یابد. صفحه دیجیتال استاندارد خودرو نیز قابل سفارشی‌سازی است و می‌تواند همه‌چیز از سرعت گرفته تا سیستم ناوبری و مدیا و اطلاعات سفر را نشان دهد.

سیستم اطلاعات سرگرمی 3008 کاملاً بازنگری شده و صفحه‌نمایش لمسی قرض گرفته شده از 308 با ردیفی از دکمه‌هایی به سبک پیانو تکمیل شده که اجازه‌ی دسترسی آسان‌تر به کنترل‌های تهویه و منوی تلفن را می‌دهد. صفحه‌نمایش پاسخگوتر بوده و گرافیک باکیفیت‌تری دارد و در آن به‌صورت استاندارد سیستم اپل کارپلی و MirrorLink جای داده شده است. کیفیت دیگر نقاط کابین عالی است. کابین 3008 بسیار خوش ساخت بوده و سئات آتکا را به یاد می‌آورد. در مقام مقایسه با این خودرو کابین قشقایی ارزان‌قیمت احساس می‌شود. توزیع مواد تشکیل‌دهنده‌ی کابین نیز به خوبی صورت گرفته و پلاستیک‌های نرم در بالای داشبورد بکار رفته و مواد سخت‌تر بخش پایینی را تشکیل داده‌اند.
 
 مشخصات فنی پژو 3008 + (تصاویر)

فضای زیادی در بخش عقبی برای نشستن افراد بالغ وجود دارد. این خودرو طویل‌تر از قشقایی بوده و فضای پای زیادی دارد. محفظه بار 520 لیتری آن نیز در برابر فضای 430 لیتری نیسان نشان از برتری مطلق پژو دارد.اما اگرچه استایل و کاربردی بودن یک خودرو فاکتورهایی کلیدی برای اکثر خریداران است اما سواری خودرو نیز به همان اندازه مهم جلوه می‌کند. افرادی که آتکای جدید را رانده‌اند ادعا می‌کنند از نظر دینامیکی این خودرو سرآمد کلاس است. البته با راندن 3008 نیز همین افراد پژو را خودروی هیجان‌انگیز و توانا خواهند یافت.
 
مشخصات فنی پژو 3008 + (تصاویر)
 

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیر اجرایی گروه پژو درباره خرید اوپل می گوید: «از نظر ما این به معنای ورود یک برند جدید به مجموعه گروه و ورود همکاران جدید است و همه با هم به شکارهای بازارهای جدید خواهیم رفت. برای ما این خبر خیلی خوبی است.»این معامله در حالی انجام می شود که اوپل و واکسهال طی شانزده سال گذشته با 15 میلیارد یورو زیان روبرو بودند. با این وجود گروهی از کارکنان اوپل از این قرارداد خشنود نیستند.
 
 مشخصات فنی پژو 3008 + (تصاویر)

توافق با جنرال موتورز برای انجام این معامله پس از شش ماه مذاکره انجام شد و حال کارکنان این شرکتها نگران وضعیت اشتغالشان در آینده هستند.



      
شرکت "ب ام و" آلمان با محصولات متنوع خود در این نمایشگاه حاضر شده که در این بین سری 7 طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
اتاق خبر 24

"ب ام و" سری هفت در میان تمام خودروهای حاضر این شرکت در نمایشگاه خودرو ژنو طرفداران بیشتری دارد.

گفتنی است ب ام و سری 7 یکی از لوکس ترین خودروهای این شرکت محسوب می شود که آپشن های فوق العاده زیادی را در دل خود جای داده است.

 

"ب ام و" سری 7 معرفی شد + تصاویر 1

 

"ب ام و" سری 7 معرفی شد + تصاویر 2

 

"ب ام و" سری 7 معرفی شد + تصاویر 3

 

"ب ام و" سری 7 معرفی شد + تصاویر 4

 

منبع: خودروکار

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

 

انتهای پیام



      

نمایی از میدان ولیعصر در 50 سال گذشته و اکنون

  شناسه خبر: 1349906 سرویس: رسانه ها
 18 اسفند 1395 - 18:57
ولیعصر

تصویری از میدان ولیعصر در 50 سال گذشته و در سال های اخیر منتشر می شود.

منبع:الف

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه‌ها


اخبار مرتبط




      
جدیدترین محصول مدیران خودرو با حضور مدیران ارشد این شرکت به مشتریان عرضه شد.
بازار نیوز - در طی مراسمی در روزجاری(چهارشنبه 18اسفندماه)، شرکت مدیران خودرو با پایبندی به قرارداد تحویل جدیدترین محصول کراس اوور خود با نام تجاری x22، این محصول را به مشتریان تحویل داد.
 
اکبری مدیرفروش مدیران خودرو با بیان اینکه با توجه به زمان یکماهه رونمایی از محصول x22 رکورد فروش شرکت شکسته شده است و برنامه ریزی بر آن است تا تمام تعهدات سالجاری به خوبی عملی شود.
جدیدترین محصول مدیران خودرو در خیابان ها + تصاویر 
در این مراسم خودروهای x22 مدیران خودرو که حجم موتور 1500 سی سی را در خود احساس می کند، 4 سیلندر خطی آن حداکثر قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن را برای راننده به همراه دارد.
جدیدترین محصول مدیران خودرو در خیابان ها + تصاویر 
این خودرو در دو مدل اتومات و دستی با دو کلاس ساده و اسپورت با حدود قیمت 50 تا 60 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می شود.
جدیدترین محصول مدیران خودرو در خیابان ها + تصاویر 



      

 

سرقت مسلحانه از بانک صادرات لاهیجان/ یکی از دزدان توسط پلیس دستگیر شد+ فیلم و عکس

صفحه اصلی  اخبار  پرونده  کدخبر: 250828 1395/12/18 18:50:20  ارسال  پرینت 962

رکنا: یکی از دزدان مسلح بانک صادرات لاهیجان توسط پلیس دستگیر شد.

 

 

حجم ویدیو: 12.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری یکی از سارقان مسلح بانک صادرات بلافاصله بعد از سرقت در شهرستان لاهیجان خبر داد.

سرهنگ"محمدرضا جعفری خیرخواه" با اعلام این خبر افزود: در ساعت 11:45صبح روزجاری در پی به صدا درآمدن آژیر بانک صادرات شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی در محل بانک حاضر شدند.

سرهنگ جعفری خیرخواه افزود: با حضور به موقع ماموران و با همکاری شهروندان، یکی از دو سارق بانک که مسلح به سلاح گرم بود، توسط ماموران خلع سلاح شده و دستگیر می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از سارقان قبل از حضور ماموران متواری شده است،بیان داشت: از متهم دستگیر شده دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه 8 فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی با اعلام اینکه موتورسیکلت سارقان که با پلاک جعلی جهت انجام سرقت Stealing مورد استفاده قرار گرفته بود، در محل وقوع جرم Crime نیزکشف شد،اظهار داشت: از سارق 35ساله دستگیر شده که اهل یکی از استان های مرکزی و ساکن سیاهکل است کل مبلغ سرقتی از بانک که 276 میلیون ریال می باشد،کشف شد.

سرهنگ خیرخواه با اعلام اینکه در جریان تیراندازی سارقان، یکی از مشتریان بانک از ناحیه ساق پا مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، متذکر شد: سرنخ هایی از متهم فراری بدست آمده که تلاش پلیس جهت دستگیری وی ادامه داشته که به محض دستگیری وی از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه شعبه بانک سرقت شده فاقد مامور انتظامی بوده، بیان داشت: تذکر ها و توصیه های لازم جهت افزایش ضریب امنیتی بانک قبلا توسط پلیس به متصدیان مربوطه اعلام شده بود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس در دستگیری سارق مسلح تقدیر و تشکر کرده و افزود: مردم امنیت سازان واقعی جامعه هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 




      
<      1   2   3   4   5   >>   >