مشاور رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درباره آینده توافق هسته‌ای غرب با ایران اظهارنظر کرد و گفت: ترامپ توافق هسته‌ای را اینگونه و به شکل کنونی قبول ندارد.
   
خبرگزاری ایسنا: مشاور رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درباره آینده توافق هسته‌ای غرب با ایران اظهارنظر کرد و گفت: ترامپ توافق هسته‌ای را اینگونه و به شکل کنونی قبول ندارد.

ولید فارس، مشاور امور سیاست خارجی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا  در مصاحبه با پایگاه خبری "ایلاف" درباره آینده برجام گفت:  توافق هسته‌ای از سوی اعضای شورای امنیت امضا شده نه از سوی کنگره.
 
وی گفت: وزارت خارجه آمریکا تأکید کرده که ترامپ تمامی گزینه‌ها را در اختیار دارد. ترامپ توافق هسته‌ای را اینگونه و به شکل کنونی نمی‌خواهد اما باید باز هم منتظر بمانیم و ببینیم که وی چه تصمیمی خواهد گرفت.
 
ولید فارس ادامه داد: مکانیسم‌هایی در قوانین بین المللی و قوانین آمریکا وجود دارد و بعدا خواهیم دید که ترامپ چگونه این موضوع را بررسی خواهد کرد.
 
اما ابزارهایی برای اصلاح یا لغو این توافق‌نامه وجود دارد و لازم نیست که ما به صحبت‌های ایران گوش دهیم  که می‌گوید این توافق امضا شده است. بسیاری از توافق‌ها هستند که امضا شده اما تغییر یافته‌اند.