گزارش تصویری: بهترین های نمایشگاه خودروی ژنو

شفقنا- بزرگ ترین خودروسازان جهان جدیدترین خودروهای تولیدی و مفهومی خود را در نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو به نمایش گذاشتند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو کار خود را در یک مرکز همایش نزدیک فرودگاه بین المللی این شهر واقع در جنوب غرب سوئیس و با نمایش جدیدترین خودروهای تولیدی و مفهومی ساخت بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی سراسر جهان آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در دوره کنونی نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو که تا نوزدهم ماه جاری میلادی (29 اسفندماه) ادامه دارد، بیشتر شرکت های بزرگ و معتبر سازنده خودروهای سواری، لوکس و اسپورت در جهان از جمله «فولکس واگن»، «مرسدس-بنز»، «اوپل» و «پورشه» آلمان، «رنو»، «پژو» و «بوگاتی» فرانسه، «بنتلی»، «استون مارتین»، «مک لارن» و «رولز-رویس» بریتانیا، «فورد» و «کادیلاک» آمریکا، «هوندا» ژاپن، «هیوندای» کره جنوبی، «لامبورگینی» ایتالیا، «ولوو» سوئد و «اشکودا» جمهوری چک و حتی شرکت هواپیماسازی «ایرباس» فرانسه جدیدترین خودروهای خود را به نمایش گذاشته اند.

با وجود آن که کشور سوئیس هیچ صنعت خودروی بومی ندارد، نمایشگاه بین المللی ژنو که نخستین بار در سال 1905 میلادی برگزار شده، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های خودرو در سطح جهان به شمار می آید جایی که به طور معمول غول های خودروسازی در آن به رقابت با یکدیگر می پردازند.

خبرگزاری رویترز تصاویری از خودروهای به نمایش درآمده در هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو منتشر کرده که شما را به دیدن آنها دعوت می کنیم.